Zo scoor je betaalbare merkkleding voor je kinderen

Ik ben best gek op merkkleding. Het gaat langer mee dan andere kleding (écht!) en de gebruikte kleuren en stiksels blijven vaak langer mooi. Maar ja, die prijs he? Voor de prijs van een shirtje van merk x koop je er 3 van een merkloze versie. En dat is dan weer heel jammer!

Maar gelukkig kan je nu terecht bij Kickekleertjes, een online shop waar je outlet- sales- en samplecollecties van hippe merken vindt. En mét heel aantrekkelijke korting die soms wel oploopt tot 70% op de winkelprijs. En kijk, dan wordt het interessant! Een paar van mijn favoriete merken:

VinRose is een eigentijds en hip merk en staat zeker in mijn top 5 favoriete merken. De stijl is een mix van verschillende kinderkledingtrends. Klassiek, modern en vintage, VinRose heeft het allemaal in zich. Het mooie vest op de foto ga ik zeker bestellen voor Quint. Ik ben sowieso gek op de kleur geel (staat heel leuk bij zijn rossige haartjes) en ook vind ik het fijn dat het vest van 100% katoen is gemaakt. Ideaal voor een wat koelere zomeravond. Voor de prijs hoef je het niet te laten, voor nog geen 3 tientjes heb jij er ook eentje!

Vinrose boysOnlangs heb ik voor Quint een broekje van Porto Azul aangeschaft. Hij zit in zo’n leeftijd dat hij broeken nu ook echt verslijt, de knieën gaan kapot. En dan zijn vriendelijk geprijsde broeken natuurlijk wel heel fijn. Ik kende het merk Porto Azul eerlijk gezegd niet, maar inmiddels ben ik fan. De stijl van kenmerkt zich als vlot, stoer en klassiek. En de stoffen zijn heerlijk draagbaar en dat is zeker van toepassing op het broekje wat ik kocht. Lekker zacht en ook na meerdere keren wassen ziet de broek er nog tiptop uit.

Porto Azul (2)

Eén van de paradepaardjes voor komende zomer is RubaCuori. Vertaald uit het Italiaans betekent het ‘het steelt je hart’. Bijzonder dat Kickekleertjes dit merk voert, want niet heel veel webshops verkopen deze hippe Italiaanse meidenkleding. De stoffen die RubaCuori gebruikt zijn van hoge kwaliteit en de bedrukking is origineel uitgewerkt. Het merk kan zich qua status meten met de andere hoog segment merken. Alleen stukken goedkoper!

Afbeelding1

 

Vorig artikelSnapchat, is dat hot or not?
Volgend artikelDe moderne Jip & Janneke
Heleen Ravenhorst
Helaas is Heleen op 2 december 2018 overleden aan de gevolgen van longkanker. Wij laten de vele blogs die zij voor ons geschreven heeft voorlopig online staan. Heleen was moeder van 3 en een bonuszoon. Zij woonde op het mooie Goeree Overflakkee en werkte in de communicatie bij een baas. Ook was ze druk met haar eigen marketing & communicatiebedrijf Signaalgroen. Zij werd blij van de zon, het strand, een goed glas witte wijn, hardlopen, fietsen door mooi landschap en op vakantie gaan met de camper naar Spanje.

LAAT EEN REACTIE ACHTER

Vul alstublieft uw commentaar in!
Vul hier uw naam in