Seizoenerwinkel

boom-met-lenteblaadjsMet de pasen op komst leek het me leuk eens iets te schrijven over de seizoenerwinkel. Ik heb daar een poos terug een houten levensboom gespot. Heel handig, je kunt ‘m aanpassen aan belangrijke gebeurtenissen gedurende het jaar. Met Valentijnsdag hang je ‘m vol hartjes (die ze daar ook verkopen, schattig!), met de kerst hang je er kerstballen in, met een verjaardag kleine pakjes, in de lente kleurige blaadjes en met pasen natuurlijk paaseitjes. Geweldig toch?

Helaas heb ik begrepen dat deze webshop de laatste tijd de afspraken niet nakomt. Hoewel de boom nog steeds erg leuk is, adviseert de redactie om deze niet bij de Seizoenerwinkel aan te schaffen!

boom-met-rode-besjes

Vorig artikelKudzu
Volgend artikelWoolbaby
Judith van Wijk
Vrouw, 41, mama van Sterre (2007), Yuren (2010), Lenthe (2012), Fee (2015), sproeten, klein, bang van honden, gaat (te) graag uit eten, drinkt (te) graag rode wijn, verslaafd aan haar iPhone (ik geef het toe), zou graag veel meer boeken lezen (maar geen tijd), hart op de tong, onderwijsadviseur, zelfontplooiing, houdt van roze, heeft twee linkerhanden (maar knutselt heel graag met de kinderen), kan niet zingen (maar doet dat wel graag), heeft een stappenteller omdat ze anders teveel op de bank zit, zou vaker op vakantie willen, kookt het liefst liflafjes (en baalt dat de kinderen dan de helft niet lusten) en is een redelijke gadgetfreak.

38 REACTIES

  1. Heel mooie boom, helaas heb ik na verschillende emails naar hen gestuurd te hebben nog geen enkele reactie terug gekregen.
    ik ben dus nog steeds dringend op zoek naar deze boom.

    Elly

  2. Ik heb in december twee bomen in de seizoenerwinkel besteld en er slechts een ontvangen. Ik kreeg een berichtje dat de tweede boom begin januari geleverd zou worden….
    Heb twee bomen betaald… Tot nu toe geen enkele reactie gehad op mijn diverse mails en telefoontjes… Bestaat deze winkel nog wel? Hoe kom ik nu aan mijn tweede boom?

  3. Ik heb (bijna) twee maanden geleden spulletjes besteld én betaald. Echter niets ontvangen. Emails worden niet beantwoord en de telefoon wordt niet opgepakt. Volgens mij kan ik naar mijn geld fluiten. Stelletje oplichters!
    Is er een officiële instantie waar ik met mijn klacht terecht kan? Zijn er nog meer gedupeerden?

  4. Ruim 2,5 week geleden heb ik de de leuke houten levensboom besteld. Helaas moet ik net zoals nog enkele gedupeerden concluderen dat ik die boom wel kan vergeten. E-mail wordt niet beantwoord evenals telefoon. Zou bijna denken dat deze winkel failliet is? Hoe dank ook, heel erg jammer!
    Vooral geen bestelling plaatsen, totaal onbetrouwbaar.

  5. Ik heb inderdaad begrepen dat de Seizoenerwinkel de afspraken momenteel zeer slecht na komt. Wat ik begreep zijn er priveproblemen, maar dit mag natuurlijk geen excuus zijn. Niet bestellen dus, hier!

  6. Helaas, ik heb hier ook een boom besteld, betaald en niet ontvangen. Ik lees hier iets over privé-problemen … Het was wel zo netjes geweest om iedereen hierover te informeren. Jammer.
    Iemand een idee hoe je je betaalde geld terug kan krijgen?

  7. zou een boom voor mijn verjaardag krijgen; ook hier geen reactie na betaling!
    Zullen we aangifte doen met z’n allen?

  8. Voor iedereen die dit nog leest:
    Kijk vanavond naar “Volgende vraag” van de Vara.
    Hierin wordt bovenstaande besproken.

  9. Ongelooflijk, maar waar! Ik heb zojuist mijn Seizoenerwinkel spulletjes, na bijna drie maanden toch nog ontvangen. Een vriendin van mij, Katja Verdellen (zie hierboven), heeft inmiddels ook de door haar bestelde levensboom ontvangen. Eind goed, al goed, (lijkt het wel)! Zijn er nog meer mensen die inmiddels ook hun bestelling hebben ontvangen?

  10. ik heb nog steeds niets binnen.
    het telefoonnummer is inmiddels ook afgesloten, dus ik ga van de week aangifte doen van oplichting…of zal ik nog even wachten en hopen?…

  11. Zijn er nog mensen die hun bestellingen na vandaag nog hebben gekregen?

    Ik heb net naar het nummer gebeld en deze is wel in gebruik. Ik belde niet per se om iemand aan de lijn te krijgen, maar meer om te kijken of het nummer nog werkt.

  12. Ook van mij een motie van wantrouwen richting de Seizoenerwinkel. Ik heb begin april in goed vertrouwen geld overgemaakt voor een levensboom en tot op heden noch iets gehoord op mijn mails, noch mijn bestelling ontvangen. Echt waardeloos!

  13. Mijn tip: blijf bellen/mailen.
    Toen ik na lange tijd er weer eens achteraan mailde, kreeg ik ineens een email dat ze de bestelling opgestuurd hadden. En inderdaad, 2 dagen later had ik ‘m in huis. Good luck …

  14. Ik heb gisteren een boom besteld.

    Ik heb ook een mevrouw aan de telefoon gehad. Zij heeft gezegd dat ik met een gerust hart een bestelling kan doen.

    Ik hoop dat ik de boom binnen 4 weken krijg.

  15. Ik heb op 24 maart een levensboom besteld. Tot op heden niets ontvangen. Op mailtjes wordt niet gereageerd en het lukt mij ook niet telefonisch contact te leggen. Ook ik ben bang dat ik mijn geld kwijt ben……

  16. Ik heb op 22 januari een boom besteld en betaald en tot op heden niets ontvangen! Ik heb nog nooit een reactie gehad op mijn emails en nog nooit iemand aan de telefoon gekregen. Ik zou nooit meer zaken doen met deze site!

  17. helaas behoor ik ook tot de gedupeerden,ga nu een mail sturen dat ik politieaangifte ga doen en dit melden bij Tros radar aangezien het gewoon diefstal is en ik ook een maand op mijn boompje aan het wachten ben leuke manier om je geld te verdienen er wordt niet gereageerd op e-mails en ik heb via de postcode een mobiel nummer weten te achterhalen Kilhma is welwillend maar kan niks ondernemen en Ton de man achter dit bedrijf is in geen velden en wegen te herkennen

  18. Ik heb een mailtje ontvangen en dat de boom eind volgende week weer op vooraad zal zijn en dat ik iets zal horen indien het langer zal duren.

    Ik denk dat we de boom nog wel krijgen maar iets later dan gewenst.

  19. Ik heb afgelopen vrijdag een mailtje van de seizoener ontvangen met de onderstaande tekst. Vandaag was het bedrag inderdaad teruggeboekt.
    Beste Wilma
    Door omstandigheden is de winkel al enige tijd onderbezet en is je bestelling helaas niet goed verwerkt.
    Je bestelbedrag is per omgaande teruggeboekt.
    Excuses voor het ongemak.
    Vriendelijke groeten,
    Ton

  20. Ook ik heb diverse malen geprobeerd te bellen en een mail gestuurd. Heb drie weken geleden twee bomen besteld, maar had ze uiterlijk vandaag nodig. Op mail wordt niet gereageerd.

    Ik ben bang dat ik het geld kwijt ben, maar blijf proberen het terug te krijgen. En anders ook maar aangifte doen, denk ik….

  21. Haal deze reclame voor deze site van jullie site af!
    Ze komen hun afspraken niet na!!!!

    De eigenaar van dit internetbedrijf is, hij heeft tevens een grafisch ontwerpbureau:

    Ton Werinussa
    Lijsterstraat 5
    4005 EE Tiel

    0628776223
    0344611147

  22. Ik heb inmiddels wel antwoord gehad op de mail met de vraag of ik de bomen alsnog geleverd wilde krijgen of mijn geld per ommegaande terug wilde. Dat was twee weken geleden.

    Ik heb gereageerd dat ik mijn geld terug wil, maar heb helaas nog steeds niets gezien…..

  23. Ik ben nog steeds geinteresseerd in dit product en wil er graag één bestellen. Heeft iemand recent een bestelling gedaan en is dat gelukt?

  24. Hallo allemaal,

    Nadat ik jullie reacties op de forum heb gelezen, heb ik besloten eerst contact op te nemen met de seizoenerwinkel. De levensboom is op dit moment ruim op voorraad. ik heb besloten twee bomen te bestellen. Op mijn verzoek is er keurig een mail verstuurd om te zeggen dat ze verstuurd gingen worden. Ik heb ze dinsdag besteld en ze zijn zojuist binnengekomen. Ze mooi gemaakt goed verpakt en echt helemaal leuk…..!!!!
    Nu de pepernoten erin en dadelijk alweer de kerst……..
    groet suus

  25. Hoi allemaal,

    4 januari jl heb ik een bestelling geplaatst op http://www.seizoenerwinkel.nl en via ideal betaald. na verscheidene mailtjes nog steeds geen reactie gekregen. Vandaag het telefoonnummer, dat op de site vermeld staat, gebeld. Kreeg ene Ton aan de lijn. Na mijn uitleg wordt ik weg gedrukt. Ik heb nog een keer gebeld maar toen werd de telefoon niet opgenomen. Belachelijk!! Hebben jullie ondertussen al reactie gehad?

    Groet, Marijke

  26. Ook ik heb een bestelling gedaan en niets ontvangen. Ik heb alle emailadressen en telefoonnummers inmiddels bericht, maar helaas niets terug gehoord op mijn emails en voicemails. Ik hoop dat ik snel wat hoor of mijn pakketje zal ontvangen. Ik snap overigens niet dat ze hun winkel niet gewoon sluiten.
    Warme groet,
    Jane.

  27. Helaas vond ik deze website pas nadat ik iets besteld had in deze internetwinkel. Toen ik na een tijdje niets gehoord of ontvangen had ben ik gaan googlen en kwam hier terecht. Nog niets veranderd, dus. Ook ik krijg geen antwoord op mijn mails. Ik vind het schandalig hoe iemand zo lang door kan gaan met het oplichten van niets vermoedende klanten.

  28. Op 6 maart 2012 mijn bestelling gedaan en betaald, vandaag 23 maart 2012 nog niets geleverd. Als ik dat had geweten … Linde

  29. Beste mensen, helaas heb ik 2 jaar geleden ook deze boom besteld en betaald en is de boom nooit aangekomen. Ik heb gelukkig wel mijn geld terug gekregen na enkele maanden!

    Daarna ben ik opzoek gegaan naar een andere oplossing. Ondertussen lever ik zelf ook levensbomen in verschillende maten. Je kan daarvoor terecht op mijn blog:

    everydayblogday.blogspot.com

    Je kan deze bomen ook eventueel huren.

LAAT EEN REACTIE ACHTER

Please enter your comment!
Please enter your name here